به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    نمایندگان مجلس وام ازدواج را ۷۰ میلیون تومان برای هر یک از زوجین تعیین کردند.

    به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران  جوان، نمایندگان در جلسه علنی نوبت صبح امروز ماه مجلس و در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، با بند (الف) تبصره (۱۶) و ردیف‌های آن در ماده واحده لایحه بودجه موافقت کردند.

    در بند (الف) تبصره (۱۶) ماده واحده لایحه بودجه آمده است: «به‌منظور حمایت از ازدواج جوانان، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موظف است از محل پس‌انداز و جاری قرض‌الحسنه نظام بانکی، تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به زوج‌هایی که تاریخ عقد ازدواج آن‌ها بعد از مورخ ۱/ ۱/ ۱۳۹۷ می‌باشد و تاکنون وام ازدواج دریافت نکرده‌اند با اولویت نخست پرداخت کند. تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌ها در سال ۱۴۰۰ پانصد میلیون (۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال با دوره بازپرداخت هفت‌ساله با أخذ یک ضامن معتبر و سفته است. شرایط سنی متقاضیان دریافت وام، حداکثر یک ماه پس از ابلاغ این قانون، به پیشنهاد مشترک وزارت ورزش و جوانان و بانک مرکزی تهیه و به تصویب هیات وزیران می‌رسد».

    در ردیف (۱) آمده است: «­به منظور حمایت از ازدواج جوانان، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مکلف است از محل پس انداز و جاری قرض الحسنه نظام بانکی، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به کلیه زوج‌هایی که تاریخ عقد ازدواج آن‌ها بعد از تاریخ ۱/ ۱/ ۱۳۹۷ است و تاکنون تسهیلات ازدواج دریافت نکرده‌اند با اولویت نخست پرداخت کند. تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌ها در سال ۱۴۰۰ هفتصد میلیون (۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است».

    همچنین در جزء الحاقی (۱) آمده به منظور کاهش سن ازدواج، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موظف است تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر ۲۵ سال و زوجه‌های زیر ۲۳ سال واجد شرایط دریافت تسهیلات ازدواج را تا سقف یک میلیارد (۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال افزایش دهد.

    بانک‌ها باید برای ضمانت صرفا یکی از سه مورد اعتبارسنجی، یا یک ضامن و سفته و یا سهم فرد از حساب یارانه هدفمندی را به منزله ضمانت بپذیرند.

    مسئولیت حسن اجرای حکم این بند به عهده بانک مرکزی و بانک‌های عامل و کلیه مدیران و کارکنان ذیربط میباشد. عدم اجرا یا تاخیر در پرداخت تسهیلات تخلف محسوب شده و قابل پیگیری در مراجع ذیصلاح میباشد.

    همچنین تمامی بانک‌ها موظفند به صورت ماهانه، تعداد تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداختی و تعداد افراد در نوبت دریافت این تسهیلات را به صورت عمومی اعلام کنند.

    انتهای پیام/

    مشرق
    جمعه 15 اسفند 1399 - 3:30
    بازدید : 519
    برچسب‌ها :

    تیم فوتبال پورتو با شکست مقابل براگا از صعود به فینال جام حذفی پرتغال بازماند.

     

    به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی برگشت مرحله نیمه نهایی پرتغال برگزار شد و تیم فوتبال پورتو با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب براگا شد تا در مجموع با شکست ۴ بر ۳ از صعود به فینال بازماند.

    مهدی طارمی از دقیقه ۲۳ به ترکیب پورتو اضافه شد.

    رویز (۲ گل) و پیازون برای براگا گلزنی کردند. مونتیرو و موسی مارگا هم گل‌های پورتو را به ثمر رساندند.

    انتهای پیام/

     
     
     
    مشرق
    جمعه 15 اسفند 1399 - 3:29
    بازدید : 563
    برچسب‌ها :

    مدافع بارسلونا به دلیل آسیب دیدگی چند هفته از میادین دور خواهد بود.

    به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از آس، جرارد پیکه از زانوی پای راست دچار آسیب دیدگی شده است و سه هفته از میادین دور خواهد ماند. مدافع بارسلونا به همین خاطر دیدار برگشت برابر پاری سن ژرمن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد. او همچنین در سه دیدار لالیگا مقابل اوساسونا، اوئسکا و رئال سوسیداد بازی نخواهد کرد. 

    بازیکن اسپانیایی پس از فیفا دی می تواند بارسا را همراهی کند. او چهارم آوریل در دیدار برابر وایادولید بازی خواهد کرد. 

    اکنون رونالد کومان تنها سه بازیکن میانی در دفاع دارد که لانگله، اومتیتی و مینگسا هستند. سرمربی بارسلونا منتظر است تا آرائوخو در سریعترین زمان ممکن بهبود یابد تا مشکل کمبود بازیکن در این خط حل شود. 

    مشرق
    جمعه 15 اسفند 1399 - 3:28
    بازدید : 570
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 6
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه